Trendswatching is hot, maar wat kunt je ermee?
De meeste mensen denken dat trends alleen uit nieuwe kleurtjes, een aparte vormgeving,
een trendy kapsel of een modieuze bril bestaat.
Maar trends kunnen uit verschillende kanten komen. Een trend kan iets nieuws zijn wat nog niet bestaat maar het kan ook een vernieuwing van iets zijn,
Een voorbeeld hiervan is bijvoorbeeld de eerste Ipod.
Het nog verder uitwerken van een product., het kost veel tijd en zoiets doe je niet zomaar. Een trendwatching is geen trend of toekomst voorspeller, maar het maken van nieuwe ontwikkelingen. Een trend moet herkenbaar zijn, het moet iets zijn wat blijft hangen, iets wat iedereen wilt hebben!
De kennis van het gemaakte idee of het vernieuwen van iets word steeds groter, het wordt steeds meer uitgebreid.
De trends qua kleding kun je bijvoorbeeld al drie a vier jaar naar voren kijken. Je kunt de modebladeren bekijken en in gaan op hun bronnen waar de trends vandaan komen.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
bladeren hangen aan bomen...
BeantwoordenVerwijderenGa verder in op trends en koppel dit aan de "early adaptor" theorie.
Hoe kan je geld verdienen aan een trend?